Reklamacje i zwroty w sklepie internetowym
Na tej stronie znajdziesz informacje dotyczące reklamacji i zwrotów dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.wspark.pl.

Odstąpienie od umowy
zawartej na odległość

Rękojmia i niezgodność towaru z umową

Gwarancja

Reklamacja płatności
przy sprzedaży na odległość

Brak
dokumentu
1. Zwrot towaru (odstąpienie od umowy przez konsumenta lub inną osobę uprawnioną) » Pamiętaj, aby przed dokonaniem zwrotu towaru odpowiednio go zabezpieczyć przed ewentualnymi uszkodzeniami – to Ty jesteś w pełni odpowiedzialny za przebieg zwrotu, w związku z tym dostarczenie do nas uszkodzonego towaru rodzi odpowiedzialność po Twojej stronie. Możesz zwrócić towar (odstąpić od umowy) w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania (bez podania przyczyny), w tym celu najlepiej wypełnić formularz elektroniczny polub tradycyjny. Właściwe wypełnienie formularza znacząco ułatwi nam przeprowadzenie całej procedury oraz przyspieszy proces, dzięki czemu Twoje pieniądze prędzej do Ciebie wrócą. Towar zakupiony z opcją dostawy kurierskiej lub do odeślij na swój koszt na adres: ul. Miejskia 8 Pruszków 05-800 Towar zakupiony z opcją odbioru osobistego zwróć bezpośrednio do Wood Spark adres ul. Miejskia 8 Pruszków 05-800 Pieniądze za odesłane towary zwrócimy Ci na konto lub w taki sposób, w jaki zostały przez Ciebie wpłacone. Uprawnienie to przysługuje wyłącznie konsumentom. ZWROT MEBLI Zwrotowi podlegają produkty ze wszystkich kategorii, a sposób ich odesłania jest dowolny (zależny wyłącznie od Ciebie). Jednak jeśli zwracany przez Ciebie towar należy do kategorii meble, zalecamy skorzystanie z usług profesjonalnej firmy specjalizującej się w transporcie tego typu towarów , która zadba o odbiór towaru i dostarczenie go do naszego magazynu. Niemniej, po Twojej stronie leży właściwe przygotowanie towaru do wysyłki oraz opłacenie usługi. SZCZEGÓŁOWA INFORMACJA O PRAWIE I SKUTKACH ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTÓW LUB INNE OSOBY UPRAWNIONE Prawo odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentom oraz osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego. Czas na odstąpienie od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny to 14 dni od dnia, w którym osoba weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy na adres: biuro@wspark.pl, w drodze jednoznacznego oświadczenia. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
2. Reklamacje towarów » Reklamacje towarów z tytułu rękojmi lub niezgodności towarów z umową Reklamacje możesz złożyć korzystając z formularza “Rękojmia i niezgodność towaru z umową”, . Wysłanie formularza reklamacyjnego zostanie potwierdzone poprzez odpowiedni automatyczny e-mail (wysłany na Twój adres podany w treści zgłoszenia). Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni. O wyniku postępowania reklamacyjnego i zasadach dalszego postępowania z reklamowanym towarem poinformujemy Cię, wysyłając informację na adres e-mail, podany w treści zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamację możesz zgłosić również w każdy inny dopuszczalny prawem sposób. Uszkodzenia w transporcie W celu sprawnego załatwienia reklamacji sugerujemy, żeby przesyłkę sprawdzić już przy kurierze. W przypadku, gdy stwierdzisz uszkodzenie zawartości spowodowane niewłaściwym transportem, kurier niezwłocznie spisze protokół szkodowy i zabierze przesyłkę z powrotem. Jeśli sprawdzisz towar już po odjeździe kuriera i wtedy stwierdzisz jego uszkodzenie, zgłoś nam ten fakt poprzez formularz “Rękojmia i niezgodność towaru z umową” dostępny na stronie "Reklamacje i zwroty". Inne problemy związane z zamówieniem: W przypadku innych problemów ze złożonym zamówieniem lub towarem prosimy o kontakt poprzez e-mail pod adresem biuro@wspark.pl Jeśli (w porozumieniu z nami) odsyłasz towar, pamiętaj o jego właściwym zapakowaniu (najlepiej w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem). Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za nowe uszkodzenia (nie będące podstawą reklamacji) powstałe w trakcie transportu zwrotnego, wynikające z wadliwego spakowania przez Ciebie towaru.
3. Reklamacje płatności » W przypadku, gdy zapłacisz za towar, a status zamówienia pozostanie niezmieniony przez dłużej niż dwa dni robocze, zgłoś reklamację dotyczącą płatności. Jak zgłosić reklamację płatności: W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji płatności wypełnij formularz “Reklamacja płatności przy sprzedaży na odległość”, znajdujący się na stronie "Reklamacje i zwoty"
4. Gwarancje » Gwarancja na meble jest ważna przez 2 lata od daty zakupu. Datą zakupu jest data zapłaty za towar -Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej. -Roszczenia z tytułu gwarancji Kupujący zgłasza do Sprzedawcy. Zgłaszając reklamację -Kupujący zobowiązany jest przedłożyć prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną i dowód zakupu. -Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone w formie pisemnej i powinno zawierać dokładny opis wady. -Kupujący traci uprawnienia przewidziane gwarancją, jeżeli przed upływem jednego miesiąca od stwierdzenia wady fizycznej nie zawiadomi o tym Sprzedawcy. -Za prawidłowy montaż zgodnie z instrukcją montażu dołączoną do mebla oraz jego ustawienie odpowiada Kupujący. -W razie stwierdzenia konieczności Gwarant ma prawo dokonać wizji lokalnej w pomieszczeniu Kupującego celem zweryfikowania zasadności reklamacji. W tym celu Gwarant umawia z Kupującym termin wizji lokalnej w dni robocze. Brak współpracy Kupującego z Gwarantem w zakresie umówienia terminu wizji lub uniemożliwienie dokonania wizji w umówionym terminie skutkuje utratą praw wynikających z gwarancji. Te same zasady dotyczą wizyty przedstawiciela Gwaranta w pomieszczeniu Kupującego w celu demontażu, montażu elementu lub usunięcia wady. O przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego przez Gwaranta Kupujący będzie powiadomiony – w razie dokonania oględzin mebli, niezwłocznie po ich zakończeniu poprzez dokonanie wpisu do protokołu z oględzin. Jeżeli po zgłoszeniu reklamacji nie dokonano oględzin, przyjmuje się, że w przypadku, gdy Gwarant nie ustosunkował się do reklamacji w ciągu 14 dni, uznał reklamację za zasadną. O uznaniu reklamacji za nieuzasadnioną Gwarant powiadomi w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji. – w przypadku braku kontaktu ze strony Gwaranta we wskazanym okresie reklamację uważa się za zasadną. W przypadku gdy wada stanowiąca przedmiot reklamacji jest według oceny Gwaranta usuwalna, świadczenie gwarancyjne będzie realizowane w drodze naprawy lub wymiany elementów. Jeżeli charakter wady nie wymaga jej usuwania w warunkach fabrycznych naprawę gwarancyjną mającą na celu przywrócenie przedmiotu do stanu zgodnego z umową można wykonać poprzez dosłanie do sklepu (sprzedawcy) elementów zamiennych. Gwarant zastrzega sobie możliwość wykonania naprawy u Kupującego w lokalu przez serwis Gwaranta. Jeżeli podczas realizacji reklamacji, stwierdzi się obniżenie jakości przekraczające stopień normalnego zużycia - a tym samym uszkodzenia wywołane zmianą lub przeróbką, dokonaną przez Kupującego lub osobę trzecią, bądź towar będzie zdekompletowany (brak części składowych lub wyposażenia niezużywalnego, a niezbędnego przy ewentualnej dalszej sprzedaży), Sprzedawca potrąci równowartość uszkodzonych lub brakujących elementów oraz kosztów ich wymiany. O sposobie załatwienia reklamacji decyduje Gwarant. -Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z rękojmi. -Gwarancją nie są objęte wady, braki i uszkodzenia mebli wynikające z:widoczne w momencie zakupu, widoczne w momencie zakupu. niewłaściwego bądź nieostrożnego transportu lub przenoszenia mebli, zdarzeń losowych i działania siły wyższej, błędów montażowych, winy ekipy montażowej, użytkowania mebli niezgodnego z zasadami użytkowania mebli, braku pielęgnacji lub pielęgnacji niezgodnej z zasadami pielęgnacji mebli, tytułu odbarwienia frontów wystawionych na długotrwałe działanie promieni słonecznych, naprawy lub przeróbki mebli wykonanej przez Kupującego lub na jego zlecenie, w meblach sprzedawanych z ekspozycji wady, uszkodzenia, zużycie i braki ilościowe elementów stwierdzone w momencie zakupu, wady i uszkodzenia, w wyniku których obniżono cenę mebla, różnic w profilach i odcieniach wynikających z cech charakterystycznych dla surowców naturalnych, z których wykonano mebel. Ze względu na procesy produkcyjne i różnorodność partii towarowych mogą wystąpić nieznaczne różnice w odcieniach koloru, nawet w przypadku zakupu kilku sztuk tego samego wyrobu. szkód i usterek spowodowanych przez zwierzęta. Kompletność mebli pod względem ilościowym i elementy szklane należy sprawdzić przy odbiorze mebli. Uszkodzenia mechaniczne niewidoczne (brak uszkodzeń opakowania kartonowego) należy zgłosić w ciągu 7 dni od daty zakupu. W takim przypadku Kupujący powinien zachować i okazać na żądanie Sprzedawcy oryginalne opakowanie, w celu wykluczenia ewentualnych szkód transportowych pod rygorem odmowy realizacji uprawnień wynikających z gwarancji. Wady nie objęte gwarancją będą usuwane odpłatnie. Naprawy reklamacyjne będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od dnia uznania reklamacji za zasadną. W przypadku zaistnienia konieczności sprowadzenia części zamiennych, czy też w innych przypadkach uwarunkowanych technologicznie, termin, o którym mowa w punkcie 20, może zostać wydłużony maksymalnie do 90 dni.
5. Adres dla reklamacji oraz zwrotów » Adres korespondencyjny: ul. Ostrobramska 101 (lok.204) Warszawa 04-041 biuro@wspark.pl Adres do wysyłki towaru ul.Miejska 8, Pruszków, 05-800